Färskpressad Apelsinjuice

Hejsvejs! Idag har Amanda och jag varit vid Mälardalens Högskola och fixat mitt inlogg. När vi kom dit kan jag säga att vi kännde oss ganska små! Alla var så hilma vuxna där... I alla fall, nu är så gott som allt fixat inför finska kursen som börjar på måndag. Jag tycker det ska bli super kul att få lära sig finska helt, kan ju lite sen innan men saknar grammatiken främst. Efter vi vart på MDH så gick vi och tog en liten fika vid Systrarna Ericsson. När vi fikat klart gick jag till arbetsförmedlingen och lyssnade på 'informationsmöte för ungdommar' tog trots allt bara en halvtimme, så det var helt okej. Sen mötte jag upp Amanda igen och vi åt lunch på Saffet's, blidde nacotallrik för båda, gott var det! Vid 4 tiden åkte jag hem med mamma och nu har jag mest suttit och läst igenom all information för finskan samt ansökt om studiebidrag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0