Cause we all just wanna be big rock stars

det visst ni inte om mig..

...att jag prenumererar på tidningen Illustrerad Vetenskap

...att jag alltid lyssnar sönder på låtar, om jag hittar en bra låt lyssnar jag på den på repeat en miljon gånger om.

...att jag har haft brunt, blont, rött och lila hår men aldrig svart.

...att jag är en perfektionist, ex. om jag gör ett stavfel på en uppsats jag skriver, blir jag skit sur på mig själv.

...att jag alltid måste komma tidigt, hatar att vara sen till något.

...att jag lider av pps (perfekta pojkvän syndromen, hahah)

...att jag är näst intill omöjlig att väcka innan 12.00, även på skoldagarna (så får alltid stressa som en jude till skolan)

...att jag hatar att ha fel, och om det visar sig att jag har det så går jag och tänker på det i urminnes tider.

...att jag aldrig somnar innan 24.30.

...att jag ser på tok för mycket tv & serier.

...att jag inte har något favorit band eller någon favorit grupp.

...att jag måste komma ifrån folk ofta, och bara vara själv.


Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Härliga sanningar! Känner igen mig i vissa :)

2012-02-08 @ 16:25:10
URL: http://josefineenstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0