en apa som liknar dig

Hej hopp! Veckan som gått har jag och Louise varit hos Veronica, från måndag till tisdag. Vi hade det mys och kikade på filmer, tog prommenix och spela kort bland annat. Resten av veckan var jag hos mummi (farmor) fram till igår och där var det lungt. Mummi lärde mig dock att jag måste gympa varje dag, fick en hel rutin att göra hahah. Jag kollade också på 'Sagan om ringen' för trehundrafjärde gången hos mummi, längtar verkligen tills 'The Hobbit' kommer ut! Idag har jag varit ute och övningskört lite överallt i surahammars kommun. På måndag smäller det! Intensivkurs för hela slanten....verkligen hela slanten, dyrt är de med körkort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0