dyra bullar & fel tid

 
Hejsan! Idag så har jag varit på stan med Veronica, vi fikade och kikade i affärer. Hittade en himla söt räv på Åhléns men den fick stanna kvar...hahah. När jag kom hem insåg jag att jag tagit fel på tiden till finska-mötet, då fick jag lagom panik och hade 15 min på mig istället för en timme som jag trodde, att förbereda mig. Om jag hade tagit en senare buss hem från stan hade jag inte hunnit i tid till mötet. Finska-mötet gick i alla fall helt skapligt, även om jag tycker att den inte riktigt gick som de var planerat. Nu ska jag ta och se lite avsnitt från X Factor USA, mycket bättre än det svenska. Om ni vill ha tips på bra streaming av serier så finns www.watchseries.eu
Vi Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, vet! Asså jag dör på de dära gosedjuren! jag går alltid och kramar dem haha. Första gången var jag nära på att köpa dem, men kan inte lägga pengar på det ;) haha! Tycker grävlingen (eller vad det nu är) också är söt, allihopa är det! haha!

Svar: Ja alla var jätte söta vill verkligen ha en, hahah :) kram
Jenni Lagerkvist

2012-10-13 @ 23:44:03
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0