Fredag & Lördag

Hejsan! Igår så kom Amanda hem till mig och vi hade bastu-kväll. Sedan tittade vi på xfactor och efter de ringde Manda till Tobbe och Linnea. Tanken var att vi skulle ner på Pitchers men det slutade till min förtvivlan med ett biobesök mitt i natten. Bio tycker jag i och för sig om, men filmen vi tittade på är jag ganska skeptisk till, det blev 'Paranormal activity 4'. Dom som känner mig vet att  jag är livrädd för skräck-filmer. Men men, det var en upplevelse i sig, även om jag hade handen för ansiktet större delen av filmen, hahha.
 
Idag så hade jag inget för mig så hörde av mig till Louise och vi åkte till Erikslunds shoppingcenter. Det var sjukt mycket folk där. Jag hittade i alla fall två nya t-shirts och Louise blev shoppinggalen och köpte hela 5 stycken istället, haha. Jag har inte gjort så mycket mer än så idag, kollade på filmen 'Inception' och säsongspremiären av 'Så mycket bättre'. Båda var ganska bra. Nu blir de lite serier så jag kan sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0