femhundratre lager kläder

Hej! Idag var de planerat att jag skulle ner på Kulturnatten med Madde och Vonkan men det blev inte så. Sitter hemma med två stickade raggsockor, långkalsonger och mjukisbyxor, tröja, mössa och fleecé-jacka och tillslut täcke på det. Förstår verkligen inte hur jag kan frysa så mycket speciellt när jag är innomhus. Det måste vara så att jag håller på och bli sjuk. Får bara hoppas på att de går över fort! 
 
Tidigare idag kollade jag på en dokumentär om havet, det var en fransman som gjorde filmen och den var riktigt bra. Fransmän är kända för sina annourlunda filmer och det gillar jag. 'Oceans' heter den, kul och höra lite franska också. Tycker verkligen du ska ta och se den dokumentären.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0