Hart of Dixie

Hejsan! Såg nyss klart på sista avsnittet av 'Hart of Dixie', ganska bra serie faktiskt! Är de någon mer som kollar på den? Jag tycker i alla fall att Zoe ska välja Wade framför George!! Hahha, hoppas de inte tar allt för lång tid tills säsong 2 drar igång. Nu måste jag hitta en ny serie att se på! Hoppas också att 'Happy endings' och 'New girl' kommer ut med deras nya säsonger snart. Jusst ja 'Pretty little liars' måste också fortsätta snart och gärna nya avsnitt av 'keeping up with the kardashians', 'glee', 'grimm' och 'awkward'. Har säkert glömt någon också...jag kollar aldeles för mycket på serie.
 

Kommentarer
Postat av: veronica

hart of dixie kommer ut i oktober igen;) du borde börja se teen wolf, 90210 eller vampire diaries:)

Svar: okej good! har sett teen wolf men jag har inte riktigt fastnat än... 90210 tycker jag inte är så bra tyvärr, vi får se hur jag gör med vampire diaries! tack för tipsen :) vem föredrar du george eller wade?????? :P
Jenni Lagerkvist

2012-09-25 @ 09:09:49
Postat av: veronica

okej, jag tyckte teen wolf varkade lite små dåligt i början men efter några avsnitt äre as bra;)
Wade lätt alltså!:D dock så tror jag att hon kommer välja george eftersom hon är på han hela tiden:(

Svar: okejs, får kolla lite mer på de....ja jag vet de suger för wade är mkt bättre!
Jenni Lagerkvist

2012-09-25 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0