februari ljus

Opsi, har inte bloggat på ett bra tag. Min ursäkt är att jag varit utan internett, så det är igentligen inte så konstigt. Har varit i Ramnäs större delen av förra veckan, sen var jag i Virsbo under helgen. Jag har i Ramnäs varit med fröken Amanda en del och haft hur trevligt som hellst. Jag har också sovit hemma hos Mummi hela tiden där, klippt hennes hår har jag också gjort..sen om de blev bra eller inte är en anna femma, hahah. I Virsbo var jag hos Veronica och vi kollade på Melodifestivalen (som inte hade så bra låtar alls). Såg också på O.C hos Veronica så nu är jag fast i det igen, haha. Annars har jag städat mitt rum idag och nu blir det finska plugg. Vi höres!
 
nybäddat, i olika mönster alltihop men de gör mig inget.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysigt! :-)

Svar: ja de bästa är nybäddat!
Jenni Lagerkvist

2013-02-04 @ 19:45:27
URL: http://lovejournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0