KKTM

Hejsvejs! Idag har jag varit på stan och fika med Madde och Lisa. Var aldeles för lägesedan vi sågs, och för sällan! Jätte kul att se dom igen och bara snacka, hade hur tevligt som hellst. När jag kom hem från det så åt jag kvällsmat sen lite senare så gick pappa och jag ner till gymmet. Vi sprang en stund med det blev inte så mycket mer eftersom Amanda kommer imorgon och tränar med mig! Stackars pappa har dock fått världens träningsverk redan, hahah. Nu tänkte jag titta på Kourtney and Kim take Miami sen ska jag sova.
 
Söta Mason, Kourtneys son.

Kommentarer
Postat av: backis

Redo att kötta? ;D är fan as pepp :D

Svar: jajamen! jag med :D
Jenni Lagerkvist

2013-01-22 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0