Happy Girl

Hejsan!
Kom nyss hem från stan, har varit och växlat pengar tills imorgon när jag åker till Grekland!!!!! Nu ska jag ta och äta något sen börja packa...varför har jag inte börjat packa tidigare? Vi åker lixom inatt. Så är lite smått stressad nu men jag ska nog hinna med allt utom sömn tills inatt.

I alla fall, såg att mitt macro-collage jag gjorde kom med på blogg.se sida! Yeeey, 3 gången gilt nu. Hoppas några av alla som tittar in på min blogg stannar också. Nedanför ser ni en bild som också är taget med mitt macro-objektiv. Bilden finns i det tidigare collaget men här är en förstorad bild. Macro-objektivet får följa med till varmare breddgrader! :)



Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Moa

Fin blogg! Och fin bild!:)

2012-06-11 @ 19:31:50
URL: http://photosbymoapn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0