Alltså, det här med rubriker...

Hejsan! Känns lite bättre i ryggen idag, eller igår eftersom det är tisdag tekniskt sett..fast de känns ju bättre idag också..haha i alla fall, det går mot rätt hål. Dock har jag blivit förkyld, vilket inte är så kul. Jag har också sett klart alla avsnitt av Swamp People, så det är jag lite ledsen över. Det känndes lite bättre när jag insåg att jag inte hade sett en hel säsong av Cougar Town, så kollar på den nu. Måste skaffa mig en bättre dagsrutin..Vi höres!
 
random, gammal bild från ungefär ett år sen på pricken.

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Finalisterna i fototävlingen finns nu uppe på bloggen, kolla om din bild gick vidare!:D

Svar: YEY jag är med:)
Jenni Lagerkvist

2012-10-03 @ 20:11:00
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se
Postat av: bella nyqvist

fin blogg!

Svar: tack du! :)
Jenni Lagerkvist

2012-10-06 @ 14:43:49
URL: http://bellsiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0