Tidsinställt; Obsession, serier, serier, serier

Persoligen är jag galen i serier och ser på hur många som hellst! Aldelens för många för att komma ihåg vad alla heter på rak arm. Nedanför har jag i alla fall gjort en slags lista på större delen av de serier jag följer. En del är dokumentärer/realtiy tv, tycker det är kul att se hur andra lever! Jag har igentligen inte mer att skriva eller säga. Detta är som sagt ett tidsinställt inlägg tills jag kommer hem över helgen, från intensivkursen. Får plugga hemma på helgen för det finns inga körlektioner planerade. Kommer säkert berätta hur de är när jag kommer hem, men de får ni höra då. Så länge har ni mina favvis-serier nedanför;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0