Då var de klart.

Idag så var jag på informationsmöte om jobbgaranti för ungdommar på arbetsförmedlingen. De sa att vi skulle få gå en utblidning så vi får kompetens innom handel och service, så att vi får kassa-vana bland annat. Men när jag hade möte med min handläggare senare sa hon att jag inte fick gå den utbildningen för att jag läser på högskola. Hon sa även att det är ganska onödigt för mig att vara med i arbetförmedlingen då man inte får någon hjälp om man studerar. Så från och med nu är jag inte med i arbetförmedlingen längre....det är faktiskt ganska skönt att slippa gå på tråkiga möten. I alla fall, nu sitter jag och pluggar finska det var några dagar sen, måste bli bättre på det. Hej Svejs!
 
vad är väl ett inlägg utan en bild? här är ett foto jag tog för ett år sen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Amanda Cleréus

vilken häftig bild!

Svar: Taaack :)
Jenni Lagerkvist

2012-10-04 @ 17:10:05
URL: http://amandaclereus.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0