Love Kills Slowly

Canon Eos 450D + Tamron Macro AF 90mm

Kommentarer
Postat av: linnea - A NEW KIND OF PHOTOGRAPHING

Är bländaren på detta objekitv 2.8 `?

i så fall vad tycker du om objektivet ?

Tror att jag ska köpa ett sånt :D

kram!

Svar: Hej! Japp, det är 2.8 på bländaren, jag tycker objktivet är bra för porträtt forografering och inte bara macro. Minus är att den är ett fast objektiv så man kan inte zooma någor alls vilket jag inte är van med, men annars gillar jag den! Den är ju ganska dyr och jag fick den i studentpresent annars hade jag inte köpt den. Den ger bra skärpedjup och fina färger. Hoppas de gör det lite lättare för dig att besträmma :)
Jenni Lagerkvist

2012-08-11 @ 18:04:31
URL: http://bycjs.blogg.se
Postat av: linnea - A NEW KIND OF PHOTOGRAPHING

SV:
Okej tack så mycket !!

Men alltså jag vet inte , gillar inte riktigt att det inte gick att zooma fast vill samtidigt ha det jätte mycket. hur mycket kostade det ? Vet du det ? Och alltså är det så bra att man kna ha det i allmänhet med ? Eller är det bara bra för "närbilder" ?

kram!

Svar: Om du inte gillar att den inte går att zooma så ska du nog hitta en annan. Den kostade runt 4000:- tror jag... Den är inte bra för att fota i allmänhet då ska du välja 'Canon EFS 18-55mm 0.25/0.8ft IS' istället :) Den använder jag till allmän fotografering. Eftersom tamronen är en macro så är det till större del för närbilder.Kram!
Jenni Lagerkvist

2012-08-12 @ 16:39:36
URL: http://bycjs.blogg.se
Postat av: linnea - A NEW KIND OF PHOTOGRAPHING

okej !
Tack så mycket !! :D

2012-08-12 @ 18:18:08
URL: http://bycjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0