Long time no seen.

Hejsan!
I fredags eftermiddag fick jag för mig att jag skulle till Ramnäs så pappa var snäll och skjusade dit mig. Först kollade jag på Sura- VIB derbyt med Michelle, Amanda, Emil och Maria. Och det var kul och se innebandy igen! Snacka om att jag blev sugen på att börja spela igen..haha får se om det blir nått med de. Ska nog kolla på någon damjunior träning snart! Igår så blev det prommenix med Amanda och landhockey med Michelle, Kevin, Emil och Jocke. Efter de blev det spelkväll med allihop! Vinsten över killarna i TP satt ju inte fel heller, hahha.
Det var min helg, nu blir de att begrava sig i plugg..


Lördags, Michelle's bild ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0