det kommer tidsintällda inlägg under veckan jag är borta!

Hej!
Nu är det mesta packat, i alla fall klädbiten. Känns som om jag har med mig aldeles för mycket! Det är i princip fullt i min resväska och jag planerar att shoppa en del i Grekland. Vi får se om jag får med allt hem eller om man får lämna handuken eller nått i Grekland, hahah.

Slänger ner kortleken, ett måste när man är ute och reser! En bok får också följa med som jag kan läsa när jag solar! Boken heter 'Det femte barnet' och är skriven av nobelpristagare i lilleratur, Doris Lessing. Har redan läst den korta engelska versionen av romanen och den verkar jätte bra.

Sen så måste jag påminna mig själv och mina flickor att ta med framförallt; Pass, pengar, mobil, biljett och det viktigaste... ett glatt humör! hahaha standard. Slängde nyss i mig en pizza så jag orkar vara vaken och är mätt tills vi åker vid 2-3 inatt.


Bilden visar sist jag befann mig på ett flygplan, den gången var det till Prag/Tjeckien!


Kommentarer
Postat av: Sara Babai

sv: tack !! :-D

2012-06-12 @ 09:33:18
URL: http://babai.blogg.se/
Postat av: IDASWARDROBE.com

Härligt med en resa! Ha det super! :)

2012-06-12 @ 12:04:14
URL: http://IDASWARDROBE.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0