du gamla du fria, du iskalla nord

Vi är inne i Juni månad och det är bara några dagar tills alla får sommarlov. När man tittar ut genom fönstret ser man bara regn och rusk. Vad är det ute nu, 9-6 grader?! Det borde vara minst 19 grader och sol enligt mig. Hoppas Hoppas att solen lyser den 8:e Juni.

Ska bli så skönt att åka till varmare breddgrader, bara 4 dagar efter studenten. Fick en känsla idag att jag borde plugga pch göra mina uppsattser. Sen slog det mig att jag redan är klar med allt och har varit det ett tag. Så konstigt att inte behöva lämna in massa arbeten.

Idag har jag också ansökt till MDH för att läsa finska-kurs för nybörjare. Har skickat in ansökan ganska sent så får se om ja kommer in eller inte. Hoppas i alla fall, så jag har något planerat inför året.


hahah, länk till bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0