En för alla, alla för en!

Hejsan! Idag tog jag mig tid att se på den nyaste versionen av 'dom tre musketörerna'. Älskar versionen från 1993 så var lite orolig att den här inte skulle leva upp till mina förväntningar. Även om historian var lite annorlunda så tycker jag filmen var jätte bra! Är en riktig nörd när det kommer till den här berättelsen. Har sett rock-musikalen två gånger i stockholm, versionen från 93 tusentals gånger och nu den nyaste versionen. Hahha jag har en svag punkt för D'artagnan i alla versionerna och Logan Lerman gjorde inte ett dåligt jobb i den nyaste. Hahha, dagens 'ord' får sumera honom; mhm mhm mhm..hahah! Nej men faktiskt, den senaste versionen har den bästa D'artagnan enligt mig, även om dom andra är grymma också. De andra i filmen är dock inte lika bra som 93, Charlie Sheen är lätt den bästa Aramis! Jag gillar den förra Porthos mest, men i den här scenen som jag kilppte ihop är 2011års Porthos grym.


Får se om videon kan visas eftersom jag har klippt filmen och lagt upp den på youtube utan film kompaniets erkännande. busigt. Ville bara visa hur jäkla kick-ass man kan bli!


D'artagnan närmast på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0