Autumn

Hej! Hemma från Ramnäs nu, har varit där ända sen i Onsdags. Det har vart fint väder varje dag och jag har varit ute med både Veronica och Amanda och prommerat massa i det fina vädret. Har också fotat lite så de kommer upp bilder senare. Har kollat en del på film också, Vonkan och jag hyrde 'Prince of Persia' ganska bra film faktiskt. Amanda och jag har också sett filmer och haft kvällsfika. Nu när pappa hämta mig övningskörde jag också en bra bit och det gick fin fint. Fick också veta att familjen bokat resa till Turkiet i sommar! 
 
Lite instagram bilder så länge...



 
 

Kommentarer
Postat av: backis

Pax att få åka med i din resväska!! :P

Svar: hahah, får klämma in dig där! :P
Jenni Lagerkvist

2012-10-07 @ 16:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0