Social Media

 
Hejsan! Har gjort lite småuppdateringar på bloggen. Jag har lagt dessa bilder ovan i min meny så de är bara att klicka på dem och så kommer man till min tumblr, twitter och instagram. Tog evigheter innan jag kom på hur man gjorde, men tillsut gick de (obviosly).Jag har också bytt typstilen på headern, och bytt ut andra bilder i menyn. Annars har jag inte haft så mkt för mig än så länge under helgen. Förutom att bli beroende av en ny serie....hahha den är inte så ny igentligen, den heter 'Modern Family' riktigt rolig!

Kommentarer
Postat av: Pontus Granlund (fotoblogg)

Fin blogg!:)

Har just nu en foto-tävling på min blogg där du kan vinna 150:- på kamda.se

Skulle bli jätte glad om du ville vara med!:)

Länk till tävlingen:
pontusgranlund.blogg.se/2012/october/foto-tavling-i-samarbete-med-kamdase.html

Svar: okej ska kolla upp de :)
Jenni Lagerkvist

2012-10-21 @ 14:05:05
URL: http://pontusgranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0