Resereporter till Side, Turkiet

(Bilden är tagen från Solresors hemsida om Marmaris)
 
Hej! Solresor ger ännu en gång chansen till en bloggare att vara en av deras resereporters (Sökte som ni kanske minns förra gången också). Jag tycker jag skulle passa utmärkt till detta, haha därför att jag älskar att ta bilder/fotografier och älskar att resa. Om jag får åka + en av mina vänner så skulle jag ha en massa snygga och professionella bilder från systemkameran och skriva flitigt varje dag.
 
Mitt favoritresemål skulle nog vara Marmaris, även fast jag aldrig varit i Turkiet innan verkar det vara ett himla fint och exlusivt ställe. Det som jag läst om Marmaris är bland annat att det är en av de vackraste ställena i landet och har ett bra nöjesliv. Även Side verkar vara ett himla kul ställe att åka till när man väl ska till Turkiet! Stränderna i Side ser helt underbara ut.

Kommentarer
Postat av: Solresor

Hej J,
En chans att vinna har alla som uppfyller tävlingsreglerna. Nu har jag tittat på din blogg och sett hur det står till här. Det kan ju vara bra att känna till att vi tittar på alla tävlingsbidrag, vi kommenterar några få, varav ditt är ett av dem eftersom du sökte förra året.

Tack för titten och lycka till i tävlingen!

/ Magnus @ Solresor

Svar: Hej Magnus! Vad kul, skulle bli så himla glad om jag vann! :D
Jenni Lagerkvist

2013-05-02 @ 14:00:36
URL: http://www.solresor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0