Berättelsen om Pi

http://www.standbyformindcontrol.com/wp-content/uploads/2013/01/life-of-pi1.jpeg?9d7bd4
 
Hej! såg nyss 'Life of Pi' en fantastisk berättelse. Ang Lee, regissören kan verkligen sitt. Filmen är sån att efter man sett klart den, vet man inte vad man ska göra med livet efter, haha. Man liksom bara stirrar rakt upp i taken i flera minuter. Om du inte har sett den borde du verkligen de, gärna på bio! Kan tänka mig hur mycket häftigare den skulle vara på bio, för alla färger och vyer. Själv såg jag den hemma som du kanske fattar, haha. En riktigt bra film som kommer hamna på min topp 10 lista. Om du inte vet vad filmen handlar om vill jag inte förstöra de för dig, så gå och se den! 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Måste se den :)

Svar: Ja det måste du verkligen, grym film!
Jenni Lagerkvist

2013-02-11 @ 17:26:59
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0