om det vore enkelt med rubriker..

..Hallå där, köp blåbär....eller något sånt! Ska snart gå och lägga mig men tänkte höra av mig lite här eftersom det var ett par dagar sen jag skrev något. Har inte bloggat för jag har inte tagit några nya bilder eller så, men de kanske jag gör i veckan. Jag har under tiden (ska försöka komma ihåg) börjat jobba, varit klappslut efter de, pluggat, varit och firat Jennifer, samtidigt som vi kollade på Melodifestivalen och tillsut idag har jag och min familj varit och firat min farmor som blev 73 idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fashion Blogazine

Så fin! :)

Svar: åh tack elin!
Jenni Lagerkvist

2013-03-15 @ 13:49:52
URL: http://fashionblogazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0