Hemma

I Kreta hade vi en engen pool precis utanför hotellrummet, där är bilden tagen.
 
Hejsan! Kom hem från Grekland tidigt i morse. Har precis laddat upp alla systemkamera bilder men de lär ta ett tag att fixa alla. Så de kommer säkert komma på löpade band här på bloggen. Hade de hur bra som hellst där! Åkte dit med Michelle och några till från Ramnäs.
 
Sen jag kom hem har jag hunnit varit och firat mummi i förväg på morsdag och sen åkte jag vidare med mamma och moster Stina till moster Eva och firade henne. Så har ätit en hel del tårta och gott så det räcker länge. De var väl allt jag hade att säga just nu, ska ta och duscha och sen vila för jag är så himla slut från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0