watch this

Hej! Har nyligen sett tre superbra filmer som ni måste se! Första jag såg (som jag också läste när jag var i Grekland) var 'Warm Bodies'. Ganska rolig film och ännu bättre bok. Händer så mkt mer i boken som inte ens kommer med i filmen över huvudtaget. Gillade ändå filmen jätte mycket!
 
Sen såg jag 'Safe Haven' den filmen var snäppet bättre än 'warm bodies'. Det var Michelle som tipsade om den filmen och jag läste även en liten del av boken som jag låna av henne. Skådespelerskan som har huvudrollen Julianne Hough, är så himla fin och en riktigt bra skådespelare. Safe Haven kommer jag säkert se om flera gånger för den var så bra! Tredje filmen som jag såg nyss, var 'Beautiful Creatures' den var också riktigt bra! Kommer nog sluta att jag läser den boken också, för böckerna är ju alltid bäst.
 
Teresa Palmer and Nicholas Hoult star in “Warm Bodies.”
Kolla också på parodin av Hillywood Show på Warm Bodies, tryck hääär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0